Detaily produktu

6 985,00 €
6 208,00 €
Ušetríte:
777,00 €
Kód tovaru: SUZUKI DF40ATL
Skladom u dodávateľa

Závesný lodný motor SUZUKI DF 40A

 

Úsporná prevádzka a spoľahlivosť  pri vysokom výkone za každých okolností.

Skvelý model DF 40 ponúka vysoký výkon a spoľahlivosť za každých okolností. Systém Lean burn poskytuje nevšedne úspornú prevádzku. Elektronické vstrekovanie paliva zasa zaisťuje optimálny výkon. Tento model bol dodávaný i na Olympijské a Paraolympijské hry Londýn 2012 na závod regát čo len potvrdzuje špičkovú kvalitu tohto modelu.

 

Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:

  • Garanciu 3ročnej záruky
  • Oficiálny a certifikovaný servis lodných motorov Suzuki na Slovensku
  • Dodanie náhradných dielov do 3 - 4 pracovných dní
  • Pokiaľ je potrebné, inštalácia, nastavenie lodného motora a príslušenstva

 

Názov:                 

SUZUKI DF40ATS  

SUZUKI DF40ATL  

 Výkon:            29,4 kW            29,4 kW
 Počet valcov:                 3                  3
 Obsah:             941 ccm            941 ccm
 Otáčky max.RPM:          5000-6000         5000-6000
 Dĺžka nohy:            381 mm           508 mm
 Štartovanie:          elektrické          elektrické
 Riadenie:           diaľkové          diaľkové
 Radenie:             F/N/R             F/N/R
 Hmotnosť:           102 kg            104 kg
 Palivový systém:   elektr. vstrekovanie  elektr. vstrekovanie
 Výfukový systém:       stredom vrtule      stredom vrtule
 Nádrž:   externá 25L(voliteľná)  externá 25L (voliteľná)
Generátor:          12V 19A         12V 19A

 

Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:

Mercury:
- 19amp nabíjanie vs 18 amp (40EFI, 40EFI Big Foot)
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 747cm3 (40, 40EFI)
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva

Yamaha:
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.00:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 747cm3 (40, 40EFI)
- Suzuki Lean Burn kontrolný systém pre nižšiu spotrebu a lepšie využitie paliva

Honda:
-  Vyšší prevodový pomer 2.27:1 oproti 2.08:1 pre lepšiu akceleráciiu
- DOHC motor oproti SOHC
- 4ventili na cylindri oproti dvom
- Vyšší obsah motora 941cm3 oproti 808cm3
- 19amp nabíjanie vs 17 amp

Vysvetlivky skratiek u motorov SUZUKI:

M - Ručný štart

H - Ručné ovládanie

E - El. štart

W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie

WH - Ruční a el. start a ruční ovl.

D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu

P - El. vyklápanie motora

T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora

O - Vstrekovanie oleja

S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm

L - Doporučená výška zrckadla lode 508 mm

X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm

XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm

EFI - Elektronické vstrekovanie paliva

P - El. vyklápanie motora

Z  -  protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)

HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva