Nákupný košík | |
Váš košík je prázdny |
Prihlásenie/registrácia |
114.90 € 102.90 € Ušetríte: 12.00 € |
Závesný lodný motor SUZUKI DF 5S
Vrtuľa je súčasťou motora.
Firma BOAT DIESEL s. r. o., oficiálny zástupca Suzuki na Slovensku Vám ponúka pri všetkých lodných motoroch:
Názov: | SUZUKI DF 5AS | SUZUKI DF 5AL |
Výkon: | 3,7 kW | 3,7 kW |
Počet valcov: | 1 | 1 |
Obsah: | 138 ccm | 138 ccm |
Otáčky max.RPM: | 4500-5500 | 4500-5500 |
Dĺžka nohy: | 381 mm | 508 mm |
Štartovanie: | ručné | ručné |
Riadenie: | ručné | ručné |
Radenie: | F/N/R | F/N/R |
Hmotnosť: | 24 kg | 25 kg |
Palivový systém: | karburátorový | karburátorový |
Výfukový systém: | nad vrtuľou | nad vrtuľou |
Nádrž: | zabudovaná 1,0 L | zabudovaná 1,0 L |
Generátor: | 12V 5A (voliteľný) | 12V 5A (voliteľný) |
Funkcia Tri polohy: | ÁNO | ÁNO |
Závesný motor SUZUKI DF4A je možné pri uskladňovaní položiť na až tri rôzne strany bez toho, aby olej vytiekol.
Výhody motora v porovnaní s konkurenčnými značkami:
Mercury:
- 6amp. nabíjanie vs 2amp -voliteľné
- Väčšia nádrž 1,5l oproti 1l
- Väčšia kapacita oleja pre vyššiu spoľahlivosť 0,7l vs 0,45l
- Väčší obsah motora: 138cm3 vs 123cm3
Yamaha:
- Nižšia hmotnosť a vyššií výkon v pomere váha výkon. 25kg vs 27kg
- Väčšia nádrž 1,5l oproti 1,1l
Honda:
Nižšia hmotnosť a vyššií výkon v pomere váha výkon. 25kg vs 27kg
- 6amp. nabíjanie vs 3amp -voliteľné
- Väčší obsah motora: 138cm3 vs 123cm3
Vysvetlivky sktatiek u motorov SUZUKI:
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrkadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva